·
پژوهش
و برنامه ریزی
·
تهیه
گزارشهای عملکرد دورهای به موقع و کامل از فعالیتهای روابط عمومی و
ارائه
به مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی کشور.
·
نوآوری،
خلاقیت و طراحی فعالیتهای جدید در قلمرو وظایف روابط عمومی.
·
طراحی
و برنامهریزی برای ارتقاء کلیه اموری که به رشد کمی و کیفی ارتباط و
همدلی بین سازمان ومردم و دستگاهها و مدیران و کارکنان با یکدیگر بیانجامد.
·
نظارت
و ارزیابی فعالیتها و اعمال نتایج حاصل بررسی و نقادی سیاست ها، اقدامات و
برنامه های سازمان از زاویه روابط عمومی و طرح نظریه های اصلاحی پیشنهادی برای
ارایه به مدیریت
·
اطلاع
رسانی
·
تدوین
صورتجلسه اورژانس
·
مدیریت
خروجی اطلاعات و داده های عملکردی
اورژانس از مرکز (با تایید
ریاست اورژانس ) وهماهنگی بامسئول سایت
·
اطلاع
داشتن از تمامی جلسات و سمینار های
مرتبط با اورژانس(آموزشی – ستادی داخلی و استانی و کشوری -) جهت انعکاس
داخلی و خارجی
·
تدارک
تمهیدات و اقدامات لازم برای راهنمایی ارباب رجوع و تسهیل دسترسی به
مراکز و مسئولان سازمان.
·
برنامهریزی
و اطلاعرسانی به مردم درباره عملکرد سازمان به انگیزه تنویر افکار عمومی.
·
تهیه
و تنظیم اطلاعات پایهای از سازمان برای ارائه به مراجعان و میهمانان
سازمان .
·
انتشار
عملکرد سازمان در قالب های مناسب برای عرضه در نمایشگاه و سمینارها و ارسال به
مطبوعات ،هنرمندان ، مسئولان ، نخبگان جامعه ،نمایندگان مجلس شورای اسلامی و
سایر اندیشمندان جامعه
·
تدوین
برنامه ادواری مصاحبههای مسئولان سازمان با مطبوعات و برگزاری نشست خبری
متناسب با اولویتهای سازمانی در زمینه اطلاع رسانی ونیازهای افکار عمومی.
·
تهیه
و تنظیم مقاله ها، اخبار و گزارش های مورد نیاز نشریات با هدف اطلاع رسانی و فرهنگ سازی اورژانس.
·
برقراری
ارتباط مستمر و قوی با صدا و سیما به عنوان رسانه عمومی و استفاده از کلیه
فضاهای رسانه ای جهت آموزش ، فرهنگ سازی و اطلاع رسانی اورژانس
·
برقراری
اتباط با خبرنگاران ، برگزاری جلسات توجیهی و آشنا سازی آنها با سیستم اورژانس و در نهایت اعزام خبرنگاران
رسانه ها به نقاط مختلف کشور برای بازدید از فعالیت ها و طرح های مهم سازمان .
·
تهیه
و انتشار اخبار غیر حوادث و خبرساز در کمتر از 6 ساعت ( جلسات
مهم-همایش-مانور-پوشش امداد سلامت-گزارش آمار ماموریتهای انجام شده در فواصل 3
ماه 6 ماهه و یک ساله و ...)
·
تهیه
و انتشار اخبار حوادث ویژه و خبرساز در اسرع وقت
·
مدیریت
و نظارت بر فضای مجازی مرتب با اورژانس
·
ارائه
تصاویر و فیلمهای تهیه شده از حوادث و... به اصحاب خبر برای درج در اخبار مرتبط
بامرکز
·
برگزاری
نشست خبری به صورت فصلی جهت انعکاس عملکرد اورژانس به مردم
·
ایجاد
ارتباط احسن با مطبوعات، رادیو، تلویزیون و خبرگزاریها و بهرهبرداری بهینه
از آنها برایاطلاعرسانی به مردم.
·
ارسال
اخبار برای روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی و رسانه های مجازی خارجی
·
ارسال
اخبار برای روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی کشور
·
پیگیری
اخبار کذب و غلط منتشر شده در رسانه ها ، در مورد اورژانس و دادن جوابیه در کمتر
از 12 ساعت
·
تهیه
کلیپ اورژانس به منظور آشناسازی افراد مختلف با اورژانس و نمایش فعالیتهای این
سیستم در نمایشگاه ها، رسانه ها و
·
افکارسنجی :
·
نظرسنجی
از عموم مردم درخصوص آشنایی با اورژانس
·
نظر
سنجی از عموم مردم در خصوص میزان رضایت آنها از خدمات ارائه شده توسط سیستم
اورژانس
·
سنجش
افکار عمومی درون سازمانی(نیروهای ستادی و عملیاتی) به منظور بازیابی مسائل
و ارائه راهکارهای مناسب در خصوص دستیابی به اهداف و رسالت های سازمانی به
مدیریت.
·
((تشکیل کمیته انتقادات و پیشنهادات و بررسی شکایات)طراحی و
اجرای نظام گردآوری پیشنهادات کارکنان به منظور ترغیب کارکنان به
مشارکت هرچهمؤثرتر در بهبود جریان امور سازمان
·
بررسی
پیشنهادهای دریافتی از سوی کارکنان و ارجاع به بخش های ذیربط و تقدیر مناسب از
پیشنهاد دهندگان
·
برگزاری
مراسم تقدیر از ارایه دهندگان پیشنهادهای مهم در پایان هر سال
·
تهیه
گزارشهای تحلیلی ادواری (ماهانه/فصلی/سالانه) از افکار عمومی داخل و خارج از سازمان برایارائه به مدیریت
·
پیگیری
·
امور
فرهنگی و نمایشگاه ها و رفاهی و دیجیتال و آموزشی مجازی
·
مدیریت
و طراحی جذب خیرین سلامت و پیگیری جذب
همیار 115
·
پیگیری
و اجرای آموزش بصورت مجازی و پوستر و عکس
·
مدیریت
برگزاری آزمون های انلاین
·
برگزاری
مسابقات فرهنگی و ورزشی
·
پیگیری برگزاری آموزش غیر حضوری
·
مشارکت
در برگزاری سمینارها و گردهمایی تخصصی و عمومی سازمان.
·
مشارکت
در امر پوشش تبلیغی ساختمانها و فضاهای عمومی سازمان در گرامیداشت ایام و
مناسبتهای ویژه.
·
تدوین
و اجرای طرح جامع تبلیغات برای فضاسازی فرهنگی - تبلیغی در ساختمانها و
محوطهها.
·
مدیریت
نمایشگاهها (سالانه، دایمی و …) درخارج و داخل سازمان.
·
تهیه،
تدوین و اجرای تقویم مراسم داخل سازمان.
·
یکسان
سازی تابلو پایگاههای اورژانس شهری و جاده ای از نظر تعداد ،نوع واندازه متناسب
با محیط و دارای ظاهری یکسان در سراسراستان یا منطقه تحت پوشش دانشگاه علوم
پزشکی (با توجه به پرتکل کشوری)
·
پیگیری در زمینه اجرای پروتکل لباس متحد شکل پرسنل
اورژانس در سراسر کشور
·
پیگیری
در زمینه اجرای پروتکل ظاهر یکسان آمبولانسهای اورژانس از نظرمحتوی برچسبهای روی
بدنه آمبولانس
·
همکاری
در زمینه اجرای پوشش مناسب پرسنل در زمان استقراری و شرکت در مانور مثل کاور و
کلاه آرم دار
·
بررسی
و پیگیری عملکرد مراکز در راستای نصب بنر و پرچم جهت اطلاع رسانی پوشش امداد
سلامت طرح های نوروزی ، تابستانی و زمستانی
·
تدوین
و انتشار گزارش عملکرد و اهم فعالیت ها :
·
تدوین
کتب، جزوهها و تهیه مواد انتشاراتی به منظور معرفی سازمان.
·
گردآوری
و نشر اطلاعات و اخبار و گزارشهای مربوط به سیاستها، فعالیتها، طرحها و
برنامهها، با شیوهها و قالب های مؤثر و مناسب.
·
تدوین
و انتشار خلاصه عملکرد سالانه سازمان برای ارائه به افکار عمومی.
·
ساخت
تیزرهای تبلیغاتی
·
انتشار
ماهنامه / گاهنامه اورژانس ( ارسال برای دیگراستانها) دیگر مراکزمدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی
·
تهیه
جزوه ، پمفلت و بروشور و توزیع متناسب با نیاز گروههای هدف جامعه
·
انجام امور محوله در حوزه نظارت
|