۱۴۰۰ جمعه ۲۸ خرداد
معرفی مدیر روابط عمومی

مرکزمدیریت حوادث وفوریت های پزشکی جهرم

   نام و نام خانوادگی: محمد رحمانیان            

   سمت: مدیر روابط عمومی

   تلفن تماس: 07154449900

   پست الکترونیک

سوابق

 

14سابقه کار به عنوان کارشناس فوریت های پزشکی

8سال به عنوان کارشناس کنترل کیفیت

5سال به عنوان کارشناس روابط عمومی

2 سال به عنوان کارشناس نظارت و ارزیابب سازمان اورژانس جهرم

 

شرح وظایف


·         پژوهش و برنامه ریزی

·         تهیه‌ گزارشهای‌ عملکرد دوره‌ای‌ به موقع و کامل از فعالیتهای‌ روابط عمومی‌ و

                ارائه به مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی کشور.

·         نوآوری‌، خلاقیت‌ و طراحی‌ فعالیتهای‌ جدید در قلمرو وظایف‌ روابط عمومی‌.

·         طراحی‌ و برنامه‌ریزی‌ برای‌ ارتقاء کلیه‌ اموری‌ که‌ به‌ رشد کمی‌ و کیفی‌ ارتباط و همدلی‌ بین‌ سازمان‌ ومردم‌ و دستگاهها و مدیران‌ و کارکنان‌ با یکدیگر بیانجامد.

·         نظارت‌ و ارزیابی‌ فعالیتها و اعمال‌ نتایج‌ حاصل‌ بررسی و نقادی سیاست ها،   اقدامات و برنامه های سازمان از زاویه روابط عمومی و طرح نظریه های اصلاحی پیشنهادی برای ارایه به مدیریت

·         اطلاع رسانی

·         تدوین صورتجلسه  اورژانس

·         مدیریت خروجی اطلاعات و داده های عملکردی  اورژانس از مرکز (با تایید ریاست اورژانس ) وهماهنگی بامسئول سایت

·         اطلاع داشتن از تمامی جلسات و سمینار های  مرتبط با اورژانس(آموزشی – ستادی داخلی و استانی و کشوری -) جهت انعکاس داخلی و خارجی

·         تدارک‌ تمهیدات‌ و اقدامات‌ لازم‌ برای‌ راهنمایی‌ ارباب‌ رجوع‌ و تسهیل‌ دسترسی‌ به‌ مراکز و مسئولان سازمان‌.

·         برنامه‌ریزی‌ و اطلاع‌رسانی‌ به‌ مردم‌ درباره‌ عملکرد سازمان‌ به‌ انگیزه‌ تنویر افکار عمومی‌.

·         تهیه‌ و تنظیم‌ اطلاعات‌ پایه‌ای‌ از سازمان‌ برای‌ ارائه‌ به‌ مراجعان‌ و میهمانان‌ سازمان‌ .

·         انتشار عملکرد سازمان در قالب های مناسب برای عرضه در نمایشگاه و      سمینارها و ارسال به مطبوعات ،هنرمندان ، مسئولان ، نخبگان جامعه ،نمایندگان مجلس شورای اسلامی و سایر اندیشمندان جامعه

·         تدوین‌ برنامه‌ ادواری مصاحبه‌های‌ مسئولان‌ سازمان‌ با مطبوعات‌ و برگزاری     نشست خبری متناسب‌ با اولویتهای‌ سازمانی در زمینه اطلاع رسانی‌ ونیازهای  ‌ افکار عمومی‌.

·         تهیه و تنظیم مقاله ها، اخبار و گزارش های مورد نیاز نشریات  با هدف اطلاع  رسانی و فرهنگ سازی اورژانس.

·         برقراری ارتباط مستمر و قوی با صدا و سیما به عنوان رسانه عمومی و استفاده      از کلیه فضاهای رسانه ای جهت آموزش ، فرهنگ سازی و اطلاع رسانی اورژانس

·         برقراری اتباط با خبرنگاران ، برگزاری جلسات توجیهی و آشنا سازی آنها با     سیستم اورژانس و در نهایت اعزام خبرنگاران رسانه ها به نقاط مختلف کشور     برای بازدید از فعالیت ها و طرح های مهم سازمان .

·         تهیه و انتشار اخبار غیر حوادث و خبرساز در کمتر از 6 ساعت ( جلسات مهم-همایش-مانور-پوشش امداد سلامت-گزارش آمار ماموریتهای انجام شده در       فواصل 3 ماه 6 ماهه و یک ساله و ...)

·         تهیه و انتشار اخبار حوادث ویژه و خبرساز در اسرع وقت

·         مدیریت و نظارت بر فضای مجازی مرتب با اورژانس

·         ارائه تصاویر و فیلمهای تهیه شده از حوادث و... به اصحاب خبر برای درج در اخبار مرتبط بامرکز

·         برگزاری نشست خبری به صورت فصلی جهت انعکاس عملکرد اورژانس به مردم

·         ایجاد ارتباط احسن‌ با مطبوعات‌، رادیو، تلویزیون‌ و خبرگزاری‌ها و بهره‌برداری‌ بهینه    ‌ از آنها برای‌اطلاع‌رسانی‌ به‌ مردم‌.

·         ارسال اخبار برای روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی و رسانه های مجازی   خارجی

·         ارسال اخبار برای روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی کشور

·         پیگیری اخبار کذب و غلط منتشر شده در رسانه ها ، در مورد اورژانس و دادن    جوابیه در کمتر از 12 ساعت

·         تهیه کلیپ اورژانس به منظور آشناسازی افراد مختلف با اورژانس و نمایش   فعالیتهای این سیستم در نمایشگاه ها، رسانه ها و

·         افکارسنجی :

·         نظرسنجی از عموم مردم درخصوص آشنایی با اورژانس

·         نظر سنجی از عموم مردم در خصوص میزان رضایت آنها از خدمات ارائه شده     توسط سیستم اورژانس

·         سنجش‌ افکار عمومی‌ درون‌ سازمانی(نیروهای ستادی و عملیاتی)‌ به‌ منظور  بازیابی‌ مسائل‌ و ارائه‌ راه‌کارهای‌ مناسب در خصوص دستیابی به اهداف و رسالت های سازمانی‌ به‌ مدیریت‌.

·         ((تشکیل کمیته انتقادات و پیشنهادات و بررسی شکایات)طراحی‌ و اجرای‌ نظام‌ گردآوری‌ پیشنهادات‌ کارکنان‌ به‌ منظور ترغیب‌ کارکنان‌ به‌ مشارکت‌ هرچه‌مؤثرتر در بهبود جریان‌ امور سازمان‌  

·         بررسی پیشنهادهای دریافتی از سوی کارکنان و ارجاع به بخش های ذیربط و     تقدیر مناسب از پیشنهاد دهندگان

·         برگزاری مراسم تقدیر از ارایه دهندگان پیشنهادهای مهم در پایان هر سال

·         تهیه‌ گزارشهای‌ تحلیلی‌ ادواری‌ (ماهانه‌/فصلی‌/سالانه‌) از افکار عمومی‌ داخل‌ و    خارج‌ از سازمان‌ برای‌ارائه‌ به‌ مدیریت

·         پیگیری ‌

·         امور فرهنگی و نمایشگاه ها و رفاهی و دیجیتال و آموزشی مجازی

·         مدیریت و طراحی جذب خیرین سلامت و پیگیری جذب  همیار 115

·         پیگیری و اجرای آموزش بصورت  مجازی  و پوستر و عکس

·         مدیریت برگزاری آزمون های انلاین

·         برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی

·         پیگیری  برگزاری آموزش غیر حضوری

·         مشارکت‌ در برگزاری‌ سمینارها و گردهمایی‌ تخصصی‌ و عمومی‌ سازمان‌.

·         مشارکت در امر پوشش‌ تبلیغی‌ ساختمانها و فضاهای‌ عمومی‌ سازمان‌ در گرامیداشت‌ ایام‌ و مناسبتهای‌ ویژه‌.

·         تدوین‌ و اجرای‌ طرح‌ جامع‌ تبلیغات‌ برای‌ فضاسازی‌ فرهنگی‌ - تبلیغی‌ در      ساختمانها و محوطه‌ها.

·         مدیریت‌ نمایشگاهها (سالانه‌، دایمی‌ و …) درخارج‌ و داخل ‌سازمان‌.

·         تهیه‌، تدوین‌ و اجرای‌ تقویم‌ مراسم‌ داخل‌ سازمان‌.

·         یکسان سازی تابلو پایگاههای اورژانس شهری و جاده ای از نظر تعداد ،نوع واندازه متناسب با محیط و دارای ظاهری یکسان در سراسراستان یا منطقه تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی (با توجه به پرتکل کشوری)

·         پیگیری  در زمینه اجرای پروتکل لباس متحد شکل پرسنل اورژانس در سراسر    کشور

·         پیگیری در زمینه اجرای پروتکل ظاهر یکسان آمبولانسهای اورژانس از نظرمحتوی برچسبهای روی بدنه آمبولانس

·         همکاری در زمینه اجرای پوشش مناسب پرسنل در زمان استقراری و شرکت در مانور مثل کاور و کلاه آرم دار

·         بررسی و پیگیری عملکرد مراکز در راستای نصب بنر و پرچم جهت اطلاع رسانی پوشش امداد سلامت طرح های نوروزی ، تابستانی و زمستانی

·         تدوین و انتشار گزارش عملکرد و اهم فعالیت ها  :

·         تدوین‌ کتب‌، جزوه‌ها و تهیه‌ مواد انتشاراتی‌ به‌ منظور معرفی‌ سازمان‌.

·         گردآوری‌ و نشر اطلاعات‌ و اخبار و گزارشهای‌ مربوط به‌ سیاستها، فعالیتها،      طرحها و برنامه‌ها، با شیوه‌ها و قالب های‌ مؤثر و مناسب‌.

·         تدوین‌ و انتشار خلاصه‌ عملکرد سالانه‌ سازمان‌ برای‌ ارائه‌ به‌ افکار عمومی‌.

·         ساخت تیزرهای تبلیغاتی

·         انتشار ماهنامه / گاهنامه اورژانس ( ارسال برای دیگراستانها)  دیگر مراکزمدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی

·         تهیه جزوه ، پمفلت و بروشور و توزیع متناسب با نیاز گروههای هدف جامعه

·         انجام امور محوله در حوزه نظارت

 

تاریخ :
1399/05/20
تعداد بازدید:
2222
دانشگاه علوم پزشکی جهرم
دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی، درمانی
كليه حقوق اين پايگاه متعلق به دانشگاه علوم پزشكي و خدمات بهداشتي درماني جهرم مي باشد.
Powered by DorsaPortal