- 1404/05/21 - 19:01
- زمان مطالعه : 3 دقیقه
- /ZMp7
رشد کمی و کیفی خدمات اورژانس دانشگاه علوم پزشکی با تلاش پرسنل عملیاتی ، دیسپچ و ستاد
در نشست خبری : رشد کمی و کیفی خدمات اورژانس دانشگاه علوم پزشکی جهرم با تلاش شبانه روزی پرسنل عملیاتی ، دیسپچ و ستاد
او در پایان با اشاره به رضایت ۹۴ درصدی مردم بر اساس پیامکهای دریافتی، تأکید کرد: رضایت عموم مردم از اورژانس ۱۱۵ و کادر درمان هدف ما است و حفظ و ارتقای همین اعتماد عمومی افتخار ما است.
.jpeg)
.jpeg)

.jpeg)
نظر دهید