پورتال سازمان اورژانس جهرم

دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی جهرم

  • 1403/02/25 - 08:26
  • - تعداد بازدید: 181
  • - تعداد بازدیدکننده: 181
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /ZcU
اورژانس خط مقدم نظام درمانی و بهداشتی کشور

تقویت پرداخت های پرسنلی در حوزه اورژانس

دکتر میعاد فر

به گزارش روابط عمومی معاونت توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت، دکتر رحیمی با حضور در ستاد مرکزی سازمان اورژانس کشور به‌منظور ارزیابی مسائل اورژانس پیش بیمارستانی در خدمت‌رسانی به هم‌وطنان، با رئیس، معاونین و مدیران ارشد این سازمان به بحث و تبادل‌نظر پرداخت.

 

دکتر رحیمی در دیدار با دکتر میعادفر رئیس سازمان اورژانس کشور با تأکید بر اینکه اورژانس خط مقدم نظام درمانی و بهداشتی کشور است، خاطرنشان کرد: حضور مؤثر و در کوتاه‌ترین زمان اورژانس در حوادث موجب جلوگیری از آسیب‌های بیشتر و تلفات می‌شود.

 

وی در ادامه با یادآوری تلاش‌ها و زحمات به‌هنگام و مسئولانه اورژانس در بحران‌ها گفت: اقدامات خوبی با هدایت دکتر عین‌اللهی وزیر محترم بهداشت در دولت سیزدهم با هدف افزایش انگیزه خدمت در افرادی که با سلامت و جان مردم سروکار دارند ازجمله نیروهای اورژانس صورت گرفته است.

 

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت با اشاره به نقش تأثیرگذار اورژانس در سلامت جامعه، تصریح کرد: برای تقویت پرداخت های پرسنلی در حوزه اورژانس گام های خوبی برداشته شده که البته در حال بررسی ظرفیت های قانونی برای بهتر شدن آن نیز هستیم.

 

وی از برنامه وزارت بهداشت برای تکمیل، تجهیز و بروزرسانی ناوگان اورژانس کشور خبر داد و گفت: برای خدمت رسانی بهتر و سریعتر به مردم عزیز در اقصی نقاط کشور، افزایش تعداد پایگاه‌های اورژانس و اخذ مجوزهای استخدامی در حوزه مورد تاکید وزارت بهداشت است.

 

دکتر میعادفر نیز به ارائه گزارشی از خدمات ارائه شده، وضعیت موجود و مسائل پیش روی این سازمان از جمله مبحث سختی کار پرسنل اورژانس، فرایند جذب نیروهای جدید الورود و همچنین ضرورت اصلاح ساختار تشکیلاتی اورژانس دانشگاه ها پرداخت.

 

رئیس سازمان اورژانس کشور با اشاره به اهمیت اورژانس هوایی در خدمت رسانی به هموطنان در مناطق دوردست، بر ضرورت تامین اعتبارات اورژانس هوایی، خواستار پیگیری جهت منظور شدن اعتبارات اورژانس هوایی به عنوان یک فعالیت نشاندار در بودجه سالانه سازمان شد.

  • گروه خبری : اخبار معاونت
  • کد خبر : 1722
کلمات کلیدی
مدیر  سایت
خبرنگار

مدیر سایت